About Me

My photo
johor, pontian, Malaysia
tetang diri saya!!

CERITA C I N T A ♥ ♥ ♥

Bf : Kita main satu game nak tak ? Gf : Game apa ? Bf : Mcam ni , esok awak tak paya contact saya . Mksudnya tak paya text call or apa apa yng berkaitan lah . Saya pun buat mcam tuu dkat awak okay ? Kita tgok spea menang . Gf : Okay ! Esoknya , si Gf terpksa lah than rindu dkat Bf . Mengenangkan yng ni satu permintaan , si Gf cuba kuatkan hati . Keesokkan harinya , si Gf call si Bf . Tapi tak dijwab . So si Gf pegi dkat ruma Bf dia . Di luar ruma ,rmai orng . Dia mula rasa pelik then trus msok ke ruma . Sekujur tubuh terbaring kaku di tnga ruma . Dan tubuh tuu adalah jasad si Bf yng dah meninggal . Mak si Bf pun bagi surat dkat GF . Surat yng bertulis : Sayang , smlam awak dpat hdup sehari tnpa saya . Saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dpat hdup bhagia tnpa saya . Love you ♥

Sunday, October 30, 2011

salam.. jumpe kmbali kita.. heheheh ijam dalam bulan ni.. ijam bayak buat salah! ijam mntak maaf kepada ayah emak and kawan.. klau ijam ada buat salah!! ijam mntak maaf awal-2.. and satu sagi.. ijam nak cite bulan 14.hri bulan 10.. hari jadi ijam.. ijam happy gile walau pon x smbut hari jadi,, tpi kawan ijam happy kn ijam.. tq all!! selepas 1 minggu emak,ayah and pkcik2 smbut hari jadi ijam jugak,, terkejut and terharu.. igt jugak diorg hari jadi ijam.. hari itu sgt happy and sdi.. :') tapi ijam happy dapat kluarga mcm ni!! walau pon kadanga2 bertekak!! tapi ada jugak manisnya,. hehehe kawan jage la kluarga kita dengan baik! dia la satu2 nya klauga yg tercinta!!

No comments:

Post a Comment

3| | |eva evans| | |4
Photobucket
Eva ni comel kan!! ni new kawan saya!! happy dapat kawan dengan dia!!!
3| | |Kim Kim Alexander| | |4
Photobucket
budak nakal yang tomel.. hahaha oppaa Kim Kim
3| | |Yana Cantik| | |4
Photobucket
dak cantik ni!! cinta lme aku!! tpi tetap berkawan sampai sekrg dh 4tahan.. tapi x prnah jumpe!heeheheh!
3| | |Nurul Syafiqin| | |4
Photobucket
ni pon ayu jugak!! tapi dia hot! hehehe name dia pon hot!! hehehe Nurul Syafiqin!! Ekin jangan marah k:)
3| | |Sofia| | |4
Photobucket
yank ayu-ayu ni!! kawan sekolah aku!! tapi dekat sekolah x pena bertego pon!!! ehhehe tpi bertgo kt fb je.. hehehe.. ayu kn dak ni
4| | |SyaFiq| | |3
Photobucket
syafiq ni sepupu lelaki aku yang rapat la.. g mane2 dengan dia!! dia ni mcm deder sikit!! hehehe jgn marah anak pak sipon..and aku sayang dia!! heheh :P
4| | |ZAIM Onn| | |3
Photobucket
ni pon sepupu aku!! dia ni baik! tpi ada kedekot sikit!!sikit je.. heheh jgn mrh!! tapi dia baik!! Heeee